  • Data: 2004-04-21 13:17:13
    Temat: Re: "przejecie" jakiegos dobra na potrzeby DG
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Apr 2004 14:56:15 +0200, jureq wrote:
    > A jakie widzisz przeszkody aby ująć to w ewidencji ŚT i zamortyzować
    > jednorazowo?

    Kiedys ktos mi mowil, ze ST nie wolno jednorazowo.
    Czyzby ST ponizej 3,5 tys mozna bylo?

    > Jeśli chodzi o twój komputer to dlacxzego nie zastosowałeś stawki 60% z
    > tytułu art 22i.2.3?

    No coz... Bylem nieuswiadomiony. Jak widac nieznajomosc prawa szkodzi
    :)

    > Bo w momencie zakupu na użytek prywatny nie miałeś prawa odliczenia
    > VAT, więc teraz wprowadzając na DG też nie możesz go odliczyć i
    > amortyzujesz wartość brutto.

    Ach, o to chodzilo. No to rozumiem juz, dzieki!

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.