  • 1. Data: 2008-01-16 22:59:46
    Temat: przelewy zagraniczne cudzych pieniędzy
    Od: manmadepredator <v...@g...pl>

    Witam

    Znajomy za granica nie ma konta w Polsce ale ma dochody w zlotowkach,
    dochody sa opodatkowane i legalne, prosi mnie zeby mogl przelewac te
    dochody na moje konto, i zebym pozniej wysylal na jego konto juz w
    obcej walucie, czy cos takiego jest legalne, jak na to patrzy urzad
    skarbowy - jak na darowizne, dochody nieujawnione??, czy do
    ewentualnego wyjasnienia wystarcza dowody przelewu tych pieniedzy z
    powrotem na konto mojego kumpla tyle ze w innej walucie (zeby
    udowodnic ze dochody nie sa moje?)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-17 00:48:42
    Temat: Re: przelewy zagraniczne cudzych pieniędzy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    manmadepredator wrote:
> [...]
    > ewentualnego wyjasnienia wystarcza dowody przelewu tych pieniedzy z
    > powrotem na konto mojego kumpla tyle ze w innej walucie (zeby

    radzę tego nie robić.
    znajomemu zaproponuj niech założy sobie własne konto.

  • 3. Data: 2008-01-17 06:40:55
    Od: Jano <k...@p...onet.pl>

    manmadepredator pisze:
> [...]
    > ewentualnego wyjasnienia wystarcza dowody przelewu tych pieniedzy z
    > powrotem na konto mojego kumpla tyle ze w innej walucie (zeby

    Depozyt nieprawidłowy? To należy się PCC.

    Jano

  • 4. Data: 2008-01-17 08:35:45
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > dochody sa opodatkowane i legalne, prosi mnie zeby mogl przelewac te
    > dochody na moje konto, i zebym pozniej wysylal na jego konto juz w
    > obcej walucie, czy cos takiego jest legalne, jak na to patrzy urzad

    Nigdy, ale to przenigdy nie dokonuj zadnych operacji na swoim koncie dla
    znajomych. Bez wzgledu na to czy z nimi śpisz czy tylko pijesz :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-01-17 14:30:51
    Od: manmadepredator <v...@g...pl>

    On Thu, 17 Jan 2008 07:40:55 +0100, Jano <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Depozyt nieprawidłowy? To należy się PCC.

    Dzięki wielkie. Brakowało mi właśnie tego określenia :)

    --
    pozdrawiam
    W.K.