  • 1. Data: 2008-01-16 09:27:47
    Temat: Zwrot podatku - dostaliscie juz pieniadze?
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Dostaliscie juz zwrot podatku?
    Ja wysłałem pita 7.01, maja na konto przelac.Ale jeszcze pieniedzy nie mam.

  • 2. Data: 2008-01-16 10:11:51
    Temat: Re: Zwrot podatku - dostaliscie juz pieniadze?
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    JarY pisze:
    > Witam
    > Dostaliscie juz zwrot podatku?
    > Ja wysłałem pita 7.01, maja na konto przelac.Ale jeszcze pieniedzy nie mam.

    Koniecznie napisz jak juz dostaniesz.

  • 3. Data: 2008-01-16 10:43:36
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    JarY <j...@p...onet.pl> napisal:
    > Dostaliscie juz zwrot podatku?
    > Ja wysłałem pita 7.01, maja na konto przelac.Ale jeszcze pieniedzy nie mam.

    Maja na to 3 miesiace o ile nie bedzie po drodze wezwania do przedlozenia
    dokumentow do wgladu. Wtedy od nowa liczy sie 3 miesiace.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2008-01-16 14:25:01
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Jacek_P pisze:

    > Maja na to 3 miesiace o ile nie bedzie po drodze wezwania do przedlozenia
    > dokumentow do wgladu. Wtedy od nowa liczy sie 3 miesiace.

    Jesteś pewien? Nie aby czasem od momentu złożenia ewentualnej korekty
    zeznania wynikającej ewentualnie z tego wglądu?

    --
    \n

  • 5. Data: 2008-01-16 14:40:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    \n pisze:

    > Jesteś pewien? Nie aby czasem od momentu złożenia ewentualnej korekty
    > zeznania wynikającej ewentualnie z tego wglądu?

    Dokładnie. Te trzy miesiące to są właśnie na ewentualne czynności
    kontrolne. Termin może być przedłużony tylko gdy kontrola się
    przeciągnie bo sprawa jest szczególnie skomplikowana.
    Plus złożenie korekty powoduje, że 3 miesiące zaczyna się liczyć od nowa.

    Sam fakt wezwania w celu sprawdzenia np. poprawności odliczeń nie
    wstrzymuje biegu terminu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2008-01-16 16:19:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > Maja na to 3 miesiace o ile nie bedzie po drodze wezwania do przedlozenia
    > dokumentow do wgladu. Wtedy od nowa liczy sie 3 miesiace.

    Skąd wy bierzecie te 3 miesiące.
    Nie mają ŻADNEGO terminu. Mogą oddać nawet po roku. Jedyna rzecz, która
    się zmienia, to to, że jak nie oddadzą w 3 miesiące to zwrócą z odsetkami.

  • 7. Data: 2008-01-19 20:11:53
    Od: "Kasia" <sia_ka@BEZ_TEGO.op.pl>

    Użytkownik "witek" napisał
    > Skąd wy bierzecie te 3 miesiące.
    > Nie mają ŻADNEGO terminu. Mogą oddać nawet po roku. Jedyna rzecz, która
    > się zmienia, to to, że jak nie oddadzą w 3 miesiące to zwrócą z odsetkami.

    Otóż mają:
    Art 77 § 1 pkt 5 Ordynacji podatkowej.

  • 8. Data: 2008-01-19 23:31:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    witek pisze:

    > Skąd wy bierzecie te 3 miesiące.

    Z Ordynacji Podatkowej. Taka ustawa, nie gatunek sera.

    > Nie mają ŻADNEGO terminu. Mogą oddać nawet po roku. Jedyna rzecz, która
    > się zmienia, to to, że jak nie oddadzą w 3 miesiące to zwrócą z odsetkami.

    Rozumiem że przeanalizowałeś te zapisy i nie znalazłeś tam słowa "termin"?

    "
    Art. 77. § 1. Nadpłata podlega zwrotowi w _terminie_
    [...]
    5) 3 miesięcy od dnia złożenia zeznania lub deklaracji, o których mowa
    w art. 73 § 2, z zastrzeżeniem § 2;
    "

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2008-01-21 09:26:18
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2008 o 00:31:21 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > [...]
    > 5) 3 miesięcy od dnia złożenia zeznania lub deklaracji, o których mowa

    No dobra, a jeśli nie zwrócą w tym terminie, to co wtedy?
    Ich własnego komornika nie naślemy przecież na nich?

    pozdr,
    tommyz

  • 10. Data: 2008-01-21 09:40:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    t...@o...pl pisze:

    > No dobra, a jeśli nie zwrócą w tym terminie, to co wtedy?
    > Ich własnego komornika nie naślemy przecież na nich?

    To jak w końcu zwrócą to z odsetkami.
    A jak nie zwracają to masz się upomnieć.
    A nóż zajęli Ci cały zwrot na zaległe mandaty (co roku jedna - dwóch
    takich "zaskoczonych" mi sie przytrafia).

    Nie wiem co jak po upomnieniu nie zwrócą.
    Nie znam takiego przypadku. Nie słyszałam o takim.
    Znasz kogoś kto nie może wydobyć z US NALEŻNEJ nadpłaty?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813