  • Data: 2009-02-18 11:29:39
    Temat: Re: przywrocenie terminu ZUS (chorobowe) - pismo
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:
    > Nic nie przeksięgowali.

    "Nie mój cyrk, nie moje małpy".

    Generalnie mają obowiązek przeksięgować.

    I chyba jednak przeksięgowali. Poznaję to po tym, że kiedy złożyłem
    wniosek o kwit o niezaleganiu to oddzwoniła urzędniczka, że brakuje im
    10 groszy. Nie wnikałem w szczegóły, dopłaciłem, kwit dostałem.

    Zgaduję, że skoro potrafią doszukac się 10 groszy to tym bardziej by się
    zorientowlai że brakuje im składki zdrowotnej.

    No tak ...

    Piotrek