  • Data: 2005-06-16 07:49:35
    Temat: Re: puste EW i EST
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d8q34f$jh7$1@inews.gazeta.pl>, wrote:

    > Teraz pytanie: jezeli nie bede kupowal nic na firme, czyli komputer, rachunki
    > itd nie pojda w koszta ani 'do VATu', to czy do takiego dzialania US moze sie
    > przyczepic?

    Na jakiej podstawie ?
    Sprzedajesz WIEDZE.

    > Dodam ze firma ta to 'wymog' mojego zleceniodawcy na pare miesiecy i takie
    > niewrzucanie w koszty ma ta zalete ze potem nie bede musial sie bawic w
    > podatki przy zamykaniu.

    Ale bawisz sie teraz. Ja tam bym odebral co mi sie nalezy. Jedna z
    zalet wlasnej firmy jest mozliwosc "wrzucania w koszty". Owszem, potem
    oddasz trocche ale mniej bo sprzet sie zuzywa. A mozesz miec 'za
    darmo' transport do uslugobiorcy, ZUS, nawet wyjazd do Tajlandii jesli potrafisz
    uzasadnic ze byly potrzebne do dzialalnosci.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl