  • 1. Data: 2011-03-28 15:35:56
    Temat: pyt o sprawę z podatkami
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    składam zeznanie podatkowe przez internet, w związku z tym mam pytanie,
    w jaki sposób mam poinformować US że chce odebrać zwrot podatku w kasie
    urzędu lub polecenie przelewu na konto, i czy można taką informację
    wysłać także przez internet, i w jakim czasie po złożeniu PIT,a należy
    poinformować US o takim zamiarze ??. za info, Dziękuję.

  • 2. Data: 2011-03-28 16:34:22
    Temat: Re: pyt o sprawę z podatkami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/28/2011 10:35 AM, Gupik wrote:
> [...]
    > wysłać także przez internet, i w jakim czasie po złożeniu PIT,a należy
    > poinformować US o takim zamiarze ??. za info, Dziękuję.

    Na NIP-3 wpisujesz numer konta jak chcesz przelewem lub go stamtad
    usuwasz jak nie chcesz przelewem.
    Narazie nie ma opcji "chce odebrac gotówkę w kasie".
    Gotówka znaczy również wysłanie pocztą. Oczwyscie na twój koszt.

  • 3. Data: 2011-03-28 17:16:51
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    teraz rozumiem, a czy można ten NIP3 wysłać przez internet do US, [ w
    końcu i tak wszystko wprowadzają do komputera ] ??

  • 4. Data: 2011-03-28 17:32:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/28/2011 12:16 PM, Gupik wrote:
    > teraz rozumiem, a czy można ten NIP3 wysłać przez internet do US, [ w
    > końcu i tak wszystko wprowadzają do komputera ] ??

    nie wiem. szukaj.
    ale na pewno można wrzucić list do skrzynki.

  • 5. Data: 2011-03-28 19:02:01
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Narazie nie ma opcji "chce odebrac gotówkę w kasie".
    > Gotówka znaczy również wysłanie pocztą. Oczwyscie na twój koszt.

    Nieprawda.
    Robiłem i wysyłałem e-PIT37 dla sąsiadki. Babina chciała odebrać w kasie
    urzędu. W rubryce 128 wpisałem: "Proszę o zwrot nadpłaty w kasie US" i
    podałem nr jej komórki. Zadzwonili do niej po 3 tygodniach, że pieniądze są
    do debrania w kasie. I były. kobita była przeszczęśliwa.

    Przy wpisaniu do rubryki 128:"prosze o zwrot przekazem pocztowym",
    przychodza przekazem na koszt podatnika.

    Sprawdzone.

  • 6. Data: 2011-03-28 20:53:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-28 21:02, wiatrak pisze:

> [...]
    >
    > Przy wpisaniu do rubryki 128:"prosze o zwrot przekazem pocztowym",
    > przychodza przekazem na koszt podatnika.

    A ja prosilam na konto. Podałam numer konta. Przysłali pocztą, tak samo
    jak w tamtym roku. Musiałam stać w kolejce na poczcie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-03-28 22:13:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/28/2011 2:02 PM, wiatrak wrote:

> [...]
    >
    > Przy wpisaniu do rubryki 128:"prosze o zwrot przekazem pocztowym",
    > przychodza przekazem na koszt podatnika.

    che chee, po prostu komus sie w urzedzie chcialo.
    rownie dobrze mozesz tam wpisac bajke na dobranoc.
    znaczenie bedzie takie samo.
    formalnie nie ma opcji abys kase odebral w urzedzie.

  • 8. Data: 2011-03-29 10:03:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >A ja prosilam na konto. Podałam numer konta. Przysłali pocztą, tak samo jak
    >w tamtym roku. Musiałam stać w kolejce na poczcie.

    Ale w swej bezgranicznej i dennej glupocie zapewne nie uaktualnilas numeru
    konta na NIP-3?
    Podanie numeru konta na rlziczeniu nie wystarczy - a nuz ktos znajac Twoje
    dane z PIT-11 i kwote z ubueglorocznego rozliczenia moglby wyslac *za
    Ciebie* rozliczenie podajac *swoj* numer konta.

    Przy odbiorze w kasie oraz przez listonosza nastepuje weryfikacja tozsamosci
    beneficjenta zwrotu i wystarczy adnotacja na rozliczeniu.
    (aczkolwiek nie pamietam, czy weryfikuja tozsamosc w okienku przy skladaniu
    NIP-3 / NIP-1 ) :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-03-29 10:06:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-03-2011 12:03, SDD pisze:

    > (aczkolwiek nie pamietam, czy weryfikuja tozsamosc w okienku przy skladaniu
    > NIP-3 / NIP-1 ) :)

    Nie weryfikują. Zresztą można NIP pocztą wysłać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2011-03-29 10:06:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 12:03, SDD pisze:

    > Podanie numeru konta na rlziczeniu nie wystarczy - a nuz ktos znajac Twoje
    > dane z PIT-11 i kwote z ubueglorocznego rozliczenia moglby wyslac *za
    > Ciebie* rozliczenie podajac *swoj* numer konta.

    A co mu by wadziło wysłać wówczas NIP-3?

    --
    Liwiusz