  • 1. Data: 2004-06-26 06:51:56
    Temat: [pytanie] koszty bez FV
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnosnie kosztow jakie ponosze
    prowadzac dzialanosc (KPiR+VAT), a nie mam na to FV, gdyz
    1) platnosc regulowana jest karta kredytowa via internet
    2) dostawca zagraniczny uslugi nie wystawia FV
    Sprawa dotyczy przypadkow:
    - za ciezkie pieniadze (USD) musze czasem kupowac ksiazki w
    ksiegarni amazon.com , jest to silnie fachowa techniczna
    literatura, ktorej w Polsce nie ma.
    - w zwiazku z redukcja kosztow dla telefonu stacjonarnego
    korzystam z aplikacji (Skype), ktora pozwala przeprowadzac
    przez internet rozmowy glosowe z telefonami w sieciach
    stacjonarnych i komorkowych na calym swiecie. Rozmowy
    sa platne i w EUR musze zasilac konto aby moc dzwonic.
    Dziękuję za wszelkie rady i sugestie.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-06-26 11:16:47
    Temat: Re: [pytanie] koszty bez FV
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 26 Jun 2004 08:51:56 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Jarek napisal(a):

    > Sprawa dotyczy przypadkow:
    > - za ciezkie pieniadze (USD) musze czasem kupowac ksiazki w
    > ksiegarni amazon.com , jest to silnie fachowa techniczna
    > literatura, ktorej w Polsce nie ma.

    MZ mozna by skorzystac z przepisu par 14 pkt 2 podp.4 - Rozp MF w sprawie
    porwadzenia KPiR - na oswiadczenie.
    Ale chetnie poznam inne opinie.

> [...]
    > stacjonarnych i komorkowych na calym swiecie. Rozmowy
    > sa platne i w EUR musze zasilac konto aby moc dzwonic.

    A od kiedy Skype wprowadzil taka mozliwosc ? Ja tez korzystam ze Skype ale
    jest to bezplatne i mozna sie laczyc tylko z zarejestrowanymi uzytkonikami
    P2P a nie z numerami telefonicznymi. Chetnie poznalbym taka mozliwosc.
    W tym przypadku chyba trudniej - sprobuj cos dopasowac z par 14 w/w
    rozporzadzenia.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-06-27 06:17:21
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Dziękuję za pomoc, wprowadzę to dowodem wewnętrznym.

    Pozdrawiam
    Jarek