  • 1. Data: 2002-10-16 19:33:12
    Temat: pytanie o zatrudnienie !!!
    Od: "BaMsE" <b...@2...pl>

    czy jak zatrudnię studentkę (studia dzienne, lat 24- dla ścisłości) to płacę
    za nią ZUS? jak to jest, może mi ktoś wytłumaczyć, może są jakieś ulgi?
    pozdro i dzięki

    p.s. najlepiej piszcie na emalie ;)

  • 2. Data: 2002-10-17 05:36:28
    Temat: RE: pytanie o zatrudnienie !!!
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    ZUS NIe do skończenia 26

  • 3. Data: 2002-10-17 06:18:31
    Od: "Pulsar" <p...@N...pl>

    > ZUS NIe do skończenia 26

    Tylko w przypadku umowy zlecenia itp. W przypadku umowy o pracę płaci się
    wszystkie składki na zasadach ogólnych.