  • 1. Data: 2002-10-16 18:52:19
    Temat: opodatkowanie dzialalnosci rolniczych
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    witam wszystkich serdecznie!!! jestem NASH i jestem tu poraz pierwszy.
    powodem mojej tutaj wizyty jest klopot. jestem studentem administracji i
    wlasnie zabieram sie za pisanie pracy dyplomowej na w/w temat i mam powazny
    klopot ze zdobyciem materialow na ten temat. jezeli zna ktos dobre strony na
    ktorych mozna znalesc takie informacjie lub zna pozycjie ksiazkowe
    (aktualne) to prosilbym o podanie takich informacji.
    Z pozdrowieniami.
    NASH