  • 11. Data: 2002-01-05 18:29:40
    Temat: Re: rachunki bankowe US
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    nie wiem z czym mieliście problem:
    1. Plik ściągnął mi się bez problemu na dysk lokalny
    2. otworzył mi się przy pomocy StarCal5.0
    Przez cały czas używałem StarOffice 5.2 pl (z tym że wgrałem poprawkę do
    pakietu- jest takowa)
    Inna sprawa że jakiś madry człek z MF zamieścił ikonę dokumentu WORD dla
    pliku EXCEL'a

    pozdrawiam

    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-01-05 18:30:06
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

  • 13. Data: 2002-01-07 23:31:39
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    stary dobry html
    http://www.rp.pl/prawo/doc/teleadresy/skarb_spis.htm

  • 14. Data: 2002-01-08 15:10:28
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    Dla wiadomości i uspokojenia użytkowników StarOffica 5.2pl informuję iż SUN
    (twórca programu) zapowiada wydanie nowej wwersji StarOffice 6.0 w drugim
    kwartale br. nowy program jest "lepszy" od poprzeniej wersji.

    pozdrawiam

    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-01-08 22:06:57
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Grzegorz wrote:

    > Dla wiadomości i uspokojenia użytkowników StarOffica 5.2pl informuję iż
    > SUN (twórca programu) zapowiada wydanie nowej wwersji StarOffice 6.0 w
    > drugim kwartale br. nowy program jest "lepszy" od poprzeniej wersji.
    Bedzie ulepszony i nie tak zintegrowany jak 5.2 - będzie przypominał
    bardziej MS Office. Ma się szybciej ładować i w ogóle bedzie "bardziej " :-)
    Tyle że już nie za darmo.
    Za darmo bedzie Open Office. Prawie to samo, ale bez komercyjnego wsparcia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl