  • Data: 2004-05-13 09:40:04
    Temat: Re: rejestracja umowy leasingowej na poj. ciezarowy
    Od: /slawek <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Borszczuk napisał:

    > Witam,
    >
    > Czy leasingujac pojazd ciezarowy (czyli zgodny z tym glupim
    > wzorem) musze rejestrowac umowe leasingowa w US? Przeguglalem
    > archiwum grupy ale debaty tyczyly glowne pojazdow niezgodnych
    > ze wzorem. Ktos podpowie lub odesle gdzie trzeba? jakis deadline
    > chyba jutro na to (jesli juz) - do US mam kawalek.

    Teoretycznie nie, tylko że jest mała pułapka w art. 86 ust 5 mianowicie
    "ciężarowość" samochodu jest ustalana na podstawie homologacji - w
    mądrych gazetach zwrócili uwagę, że nie mając świadectwa homologacji na
    ciężarówkę organy mogą uznać ją za samochoód osobowy. Śmieszne ale nie
    niemożliwe. W takim wypadku zarejestrowanie umowy może ochronić d....

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net