  • Data: 2004-10-25 12:06:12
    Temat: Re: rejestracja w Urzedzie Pracy
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    odnoscie zameldowania i UP:
    podaje przyklad z Torunia

    jestem zameldowana na stale w Toruniu, czasowo w Krakowie, w Krakowie sie
    zarejestrowalam, ale wakacje spedzalam w Toruniu i Krakow przeslal na moja
    prosbe papiery do Torunia, a tam odmowiono mi rejestracji (stwierdzili ze
    czasowy maldunek ma pierwszenstwo).... odwolalam sie od durnej decyzji, a
    wojewoda zgodzil sie ze mna, ponadto napisal:
    " bezrobotny w celu rejestracji...blebleble.... zglasza nie do wlasciwego UP
    ze wzgledu na stale lub czasowe zameldowanie, a jezeli nie jest zameldowany-
    do UP na ktorego obszarze dzialania przebywa......blebleble.........."

    czyli tylko UP w miejscu zameldowania stalego wchodzi w gre w Twoim
    przypadku...........

    --
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)