  • From: "Kiciek" <m...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: reklama
    Date: Sat, 16 Feb 2002 00:45:53 +0100

    > Uprzejmy pan z okienka VATu w moim US-ie twierdzi, ze zakup folderow
    (ktore
    > np leza w sklepie/firmie) to koszt limitowany. Tak wiec uwazam, ze w tym
    > przypadku - bedzie podobnie, tzn. koszt wyslanych folderow bedzie to koszt
    > limitowany.
    >
    > pozdrawiam
    > alug

    Dzieki. Tylko czy pan w okienku z VATem aby zan sie na dochodowce ?
    Pan z okienka mowi ze jest limitowana- czemu ta reklama jest limitowana
    skoro foldery lezy w sklepie/firmie i kazdy ma do nich dostep (zakladam ze
    do fiemy mozna wejsc "z ulicy") ??? Tu bym sie nie zgodzil.

    Ja natoamist wyslalem foldery do konkretnych osob co sprawia ze przyslowiowy
    Kowalski nie moze przeczytac mojego folderu. Nie sa one udestepnione
    publicznie. Mam je w domu. Boje sie czy aby to ze wyslalem te foldery to
    scislego grona odbiorcow nie podpadnie pod reklame niepubliczna i bedzie
    limicik :-(
    Tak czy owak dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam serdecznie !!!