    From: z...@z...zet (Zet)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: remanent,inwenatryzacja, koniec roku...
    Date: Sun, 5 Dec 2004 17:38:04 +0100
    Sender: u...@o...pl@c28-200.icpnet.pl

    toster <t...@W...pl> wrote:

    > "Zet" <z...@z...zet> wrote in message

    > Róznica remanentów, czyli ten na koniec roku minus ten z pocz?tku roku - s?
    > Twoim dochodem, który dolicza si? w rocznym zeznaniu do dochodu do
    > opodatkowania.

    > To mo?e z?o? to na barki biura rachunkowego.

    Tez tak mysle, ale wychodze z zalozenia,ze sam powinienem tez o tym
    cos wiedziec. Tylko w ktora kolumne i jako co wpisac ta wartosc na
    poczatku i koncu roku?

    A jak wyliczamy wartosc magazynu, jesli zostal on zakupiony za dewizy?
    W/g wartosci waluty z np. SAD?

    Drugie pytanie jest takie (a to juz jest ciekawe).
    Powiedzmy,ze pozyczylem pieniadze i przyszly na rach. dewziowy.
    Z niego bezposrednio zaplacilem kontrahentowi. Miedzy przyjsciem
    pieniedzy a zaplata kurs mocno spadl. Czy ksieguje ta roznice pomimo
    ze a/ pieniadze nigdy nie przeszly przez konto walutowe
    b/ pozyczka jest w walucie
    c/ sa to pozyczone pieniadze

    Pozdrawiam
    Zet