    From: "Profil1" <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rezygnacja z leasingu auta
    Date: Tue, 12 Oct 2004 19:53:49 +0200

    > Mam pytanie do madrzejszych ode mnie. Czy rezygnacja z leasingu auta
    > pociaga za soba jakies konsekwencje podatkowe? Czy ktos to praktykowal?
    > Przyklad1: biore auto w leasing na 3 lata. Niestety, po 30 miesiacach
    > stwierdzam, ze mnie nie stac na to auto, wiec odstepuje leasing znajomemu,
    > ale tak sie sklada, ze on nie ma zadnej dzialalnosci gospodarczej - czy to
    > jest wogóle wykonalne? I jeszcze wariant nieco inny, tzn. bede zamykal
    > dzialalnosc, ale auta nie chce sie pozbyc - czy moge przekazac leasing
    > sobie, jako osobie prywatnej (ew. mojej zonie)?

    Konsekwencjipodatkowych raczej nie ma - trzba by przerczyac umowe leasingu.
    Odstepujesz bo nie masz poprostu pieniedzy-wiec jakiego rodzaju
    niprawidlowosci mialbys sie dopuscic??
    Leasing dla os.fizycznej chyba nie jest zbyt oplacalny, leasing to forma
    finansowania dla firm. Ale jesli ktos bardzo chce nei ma problemu przy czym
    placi za ten samochod pewno ze 20%wiecej niz w kredycie.
    Ostatniego pytania nie rozumie jak to przekazac?? Wlascicelem samochodu jest
    firma leasingowa ..........wiec co chcesz przekazywac??
    pozdr.
    KJ