    From: g...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozl. roczne - PIT 36
    Date: 26 Jan 2004 11:19:06 +0100

    > Jeśli nie przekroczyłaś tzw "kwoty wolnej" to niby dlaczego podatek.
    > Chodzi oczywiście o PIT-B a nie o PIT-B8. Dlaczego chcesz płacić jakieś
    > odsetki? Przeczytaj objaśnienie do pola 200, zajrzyj do ustawy. Jest
    > prawie niemożliwe żebyś po dwóch miesiącach prowadzenia DG musiała
    > uznać za środek trwały coś, co wcześniej policzyłaś w koszty.

    Dzieki za odpowiedz.
    Wyjasnie jeszcze moje watpliwosci co do ostatniego punktu. Otoz kwota wolna od
    podatku za 2003 to okolo 2790 (nie pamietam dokladnie). Stad pracodawca od
    zaliczki na podatek odliczyl mi rocznie kwote 503.08 (chyba tyle).
    Natomiast w listopadzie z DG osiagnelam zatrwazajaco wysoki dochod - okolo 300
    zł, a w grudniu jeszcze mniej. O grudzien sie nie martwie, bo rozliczam sie w
    rocznym zeznaniu, ale nie wiem jak z listopadem, bo kwote wolna wykorzystalam
    przeciez w pracy (umowa o prace). Dlatego moze od tych 300 zł powinnam zaplacic
    podatek?

    Jesli ktos wie, prosze o wypowiedz. Dzieki bardzo.