  • Data: 2005-01-28 23:55:38
    Temat: Re: rozliczenie na podst kilometrowki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jan 2005, Red wrote:
    >+ Gotfryd widze ze sie denerwuje na ludzi jak pytają o elementarne rzeczy,

    Y tam.
    Taki "zaczynający DG" to statystycznie jest zahartowany w boju :)
    A że czasem różnie wyjdzie... zapodać googlowi "autor: Maddy
    hasło: mimoza" :)

    To nie tak prosto - zaczynający DG pakuje sobie na głowę sporą
    odpowiedzialność, bo państwo tak postanowiło.
    Rozumiem iż nie zawsze zdaje sobie z tego sprawę.
    Ale... wyjścia widzę dwa: "płacz i płać" (żeby za ciebie wszystko
    zrobili) albo czytaj te <censored> przepisy :]
    Zeznaję iż to co od czasu do czasu polecam - czyli przeczytanie "na
    początek" kilku tysięcy postów (na pewno więcej niż owe 2 czy 3 tysiące
    które zapodaję jako minimum) *sam zrobiłem*.

    No to nie dziwota że nie mam litości - przynajmniej w tym zakresie :)

    Przecież to nie jest tak, że NIC nie odpowiadam, oczywiście - wtedy
    to NIKT by mnie się nie czepiał ;)
    Ale czytając owe posty hm... jakiś tam dług zaciągnąłem. To i spłacam.
    Być może dość zgryźliwie ;>

    Popatrz na całokształt tak: co byś powiedział, jakby kierowca
    pytał na .samochody "a jak mi się po lewej pali te górne
    światło w sygnalizatorze to mogę jechać czy nie ?" ? :)
    "Że co, że kolor mam podać ??? - chyba to jest czerwone, ale
    nie pamiętam !" - "czepiacie się, chamy z was, frustraci się na
    mnie wyżywają, a ja o PODSTAWOWĄ rzecz pytam !".

    Widziesz analogię ?
    I tak kto wygląda.
    W świetle prawa skoro założył DG to ZADEKLAROWAŁ ŻE ZNA PRZEPISY.
    Mniej więcej tak jak rowerzysta wyjeżdżający na drogę - też
    nie musi "zdawać egzaminu".
    A to że czerwone *po lewej* wolno *warunkowo* zignorować powinien
    wiedzieć... :)
    Bo inaczej go obtrąbią, rozjadą a na deser dostanie mandat
    "za utrudnianie ruchu" :)

    >+ Archiwum, oczywiscie, ale tam juz bylem i caly czas odwiedzam.

    ...co ci pewnie posłuży :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)