  • Data: 2005-01-28 09:53:27
    Temat: Re: rozliczenie na podst kilometrowki
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do 20 kazdego miecha :)
    Niby fakt.
    Natomiast exam z vatu 25 - jeśli chodzisz na ten przedmiot :)

    > Problem polega na tym zerynek pracy jest jaki jest,
    Co Ty powiesz...

    > zeby dorwac robote musialem zalozyc wlasna DG
    Witaj w klubie.

    > zalozylem ta DG i teraz sie dalej bede z nią meczyl. Takie wymagania
    > postawil pracodawca i mi nie bardzo chce z nim dyskutowac
    Szczęściarz - ja nawet nie miałem możliwości dyskusji.

    > Gotfryd widze ze sie denerwuje na ludzi jak pytają o elementarne rzeczy,
    Nie dziw sie - powtarza je regularnie co jakiś czas. Zamiast narzekać,
    proponuję złożyć dzięki za wytrwałość.

    > zupelnie nieprzygotowani muszą sie gdzies tego dowiedziec. Archiwum,
    > oczywiscie, ale tam juz bylem i caly czas odwiedzam.
    google itp.
    W sumie jest troche stron na temat podstaw prowadzenia dg.
    Warto troche pogrzebać, zanim pchnie sie cuś na grupe.

    pozdro, miłego działania gospodarczego rzyczę :)