    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie pit a rozwod...
    Date: Mon, 19 Jul 2010 22:41:36 +0200

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1007192023400.3264@quad>:

> [...]

    dbb8c9a13c7e?hl=en>

    > ??
    > Przecież tu nie ma mowy o "podwójnym przelewie" czy jakimkolwiek innym
    > przypadku "nieświadomego" otrzymania pieniędzy.
    > Zwrot z US jest jak najbardziej należny i oczekiwany

    Gotfryd, życie...

    Mnie się zdarza zaordynować przelew do US za VAT z konta "firmowego" na
    okolice 25 następnego miesiąca, w okolicach marca zwrot z US jest oczekiwany
    na równi z zapłata klienta -- znaczy zapłaci kiedyś, może zdąży przed
    dwudziestym piątym i w tym miesiącu.

    No i akurat nie klient zrobił przelew ale US się udało zwrot za wspólny z
    żoną PIT przelać.

    Bank tuż po północy przelewem na VAT rachunek obciążył -- całkiem bez mojej
    świadomości, że z kasy, którą wpłacił US a nie klient.

    > a otrzymujący
    > jest świadom że to nie są wyłącznie jego pieniądze

    O tym, że wpływ ze zwrotu wypłynął na VAT dowiedziałem sie po fakcie --
    zaglądając rano, czy VAT poszedł (gdyby nie poszedł, to bym "przełożył z
    prawej kieszeni" i ponowił przelew)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]