  • Data: 2004-02-04 19:17:02
    Temat: Re: rozliczenie roczne podatku - proszę o radę
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał:
    > Proszę mi poradzić, w jaki sposób mogę rozliczyć podatek za ubiegły rok.

    Z całą pewnością nie możesz złożyć zeznania wspólnie z żoną. To na pewno.
    Postępowanie spadkowe przydałoby się - jeśli są odliczenia TYLKO na żonę, np
    z racji jej grupy inwalidzkiej, to wtedy z postanowieniem sądu o nabyciu
    spadku możesz zwrócić się do US z prośbą o stwierdzenie nadpłaty po zmarłej
    żonie, załączyć PIT z ZUSu i faktury na poniesione wydatki.
    Jeśli zas chodzi o wydatki mieszkaniowe, to nie ma znaczenia, czy faktury są
    wystawione na żonę czy na Ciebie - przysługuje Ci w pełni odliczenie.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego.
    sia_ka