    From: "Jim J." <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Date: Tue, 17 Jun 2003 23:18:47 +0200

    Dnia 2003-06-17 15:15, Użytkownik Slayer napisał:
    > Użytkownik "Romuald" <r...@g...pl> napisał

    > jak już dostałeś wezwanie to na "czynny żal" trochę za późno,trzeba pójść być
    > grzecznym i poprosić o łągodny wymiar kary, jak nie ma dopłaty tylko zwrot, to
    kwotą
    > od 50 do 200zł kary się powinno skończyć

    Ja się spóziniłem 1 dzień i dostałem 150 zł mandatu karno-skarbowego....
    też miałem mieć zwrot (i już dostałem). Jak Ci zależy to proponuje
    przeszukać grupę było coś o tym aby czekać na rozprawę (?) a potem
    wymierzyć sobie najniższy wymiar kary i z reguły jest to akceptowane...
    ale nie jestem w tej sprawie autorytetem. W każdym razie _najniższy_
    mandat to 150 zł i zero śladu w "papierach".

    Jim