  • 1. Data: 2003-06-17 11:42:12
    Temat: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: "Romuald" <r...@g...pl>

    Witam,

    Mam poważny problem.
    Zapomniałem złożyć rozliczenia raocznego.
    Dzisiaj dostałem pismo z US, więc sobie przypomniałem.

    Sprawa wygląda następująco:
    Rozliczam się razem z żoną. Prowadzę działalność gospodarczą.
    Rozliczenie miałem już zrobione w marcu. Mam zwrot podatku.
    Z natłoku spraw i wypadków losowych po prostu ZAPOMNIAŁEM złożyć go w
    okienku.

    Jak mogę się teraz bronić, aby nie dostać wysokiego mandatu a najlepiej
    wcale.
    Czy ktoś miał kontakt z podobną sytuacją ?

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2003-06-17 12:30:23
    Temat: Re: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Romuald" <r...@g...pl> napisał
    Mam zwrot podatku.
    | Z natłoku spraw i wypadków losowych po prostu ZAPOMNIAŁEM złożyć

    masz zwrot , a nie złożyłeś zeznania? kompletnie nic z tego nie rozumiem....

  • 3. Data: 2003-06-17 13:03:07
    Od: "Romuald" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał
    > masz zwrot , a nie złożyłeś zeznania? kompletnie nic z tego nie
    rozumiem....

    źle napisałem - na zeznaniu wyszedł mi zwrot

  • 4. Data: 2003-06-17 13:15:54
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Romuald" <r...@g...pl> napisał

    | źle napisałem - na zeznaniu wyszedł mi zwrot

    jak już dostałeś wezwanie to na "czynny żal" trochę za późno,trzeba pójść być
    grzecznym i poprosić o łągodny wymiar kary, jak nie ma dopłaty tylko zwrot, to kwotą
    od 50 do 200zł kary się powinno skończyć

  • 5. Data: 2003-06-17 21:18:47
    Od: "Jim J." <j...@w...pl>

    Dnia 2003-06-17 15:15, Użytkownik Slayer napisał:
> [...]
    kwotą
    > od 50 do 200zł kary się powinno skończyć

    Ja się spóziniłem 1 dzień i dostałem 150 zł mandatu karno-skarbowego....
    też miałem mieć zwrot (i już dostałem). Jak Ci zależy to proponuje
    przeszukać grupę było coś o tym aby czekać na rozprawę (?) a potem
    wymierzyć sobie najniższy wymiar kary i z reguły jest to akceptowane...
    ale nie jestem w tej sprawie autorytetem. W każdym razie _najniższy_
    mandat to 150 zł i zero śladu w "papierach".

    Jim

  • 6. Data: 2003-06-17 21:27:53
    Temat: Re[2]: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 17 czerwca 2003 o godzinie (15:03:07) napisano:

    R> Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał
    R> rozumiem....
    >>
    R> Ľle napisałem - na zeznaniu wyszedł mi zwrot

    O ile masz dowod nadania poczta czegos innego do tego US (oczywiscie
    przed terminem rozliczenia rocznego), to mozesz sie upierac, ze
    wyslales razem z tym czyms deklaracje roczna i wszystko zwalic na ich
    balagan. Moze przejdzie... Tylko, ze to calkowicie nielegalne i
    niemoralne.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 7. Data: 2003-06-19 15:43:32
    Od: "eva" <l...@i...pl>

> [...]
    > ale nie jestem w tej sprawie autorytetem. W każdym razie _najniższy_
    > mandat to 150 zł i zero śladu w "papierach".

    nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym "brakiem śladu w papierach" - jeśli
    chodzi o danie w łapę to wyszedłeś na frajera bo w kks jest coś takiego jak
    stopień społecznej szkodliwości czynu i na tej podstawie urząd najczęściej
    przy jednodniowych spóźnieniach "ukręca" łeb sprawie - no chyba, że było to
    któreś z kolei "spóźnienie"

    pozdrav
    eva