    From: "Jacek" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: roznica wartosc ksiegowa a rynkowa?
    Date: Thu, 8 May 2003 20:33:37 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@81.15.148.144

    Maddy chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Nie jest uzalezniona, powiadasz? W obecnym stanie prawnym, powiadasz?

    Ano powiadam,choć parę dni mnie nie było.

    > To co w ustawie o PDOF robi art. 23 ust. 1:

    > Siedzi i macha rączkami, a Jacus jak nie widział tak nie widzi...

    Siedzi sobie siedzi,ale rączkami nie macha,natomiast Ty wymachujesz.
    Cytowany artykuł odnosi się do innej niż opisywana sytuacji.Jest
    odszkodowanie? Jest.To jak Maddy sobie wyobraża wypłatę tegoż,zapewne
    krasnoludki wyciągną kasę.Mniejsza już o krasnoludki.Pokaż mi w którym
    miejscu użyłem określenia "samochód"

    > Musi Ci na noge nadepnąc żebys zauwazył?

    Kto?

    > Ten artykuł ma juz siwe skronie...

    Skronie ma nie siwe tylko blond-:))) Cały czas jest aktualny w tym
    brzmieniu w jakim go podałem.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!