  • Data: 2008-06-14 13:53:43
    Temat: Re: samochod osobowy na firme - VAT
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oooo :-)
    > A w jaki sposób zależy odliczenie VAT od sposobu
    > rozliczania (EŚT czy kilometrówka)?

    Ja zapewne wiesz, przy EŚT VAT odliczasz bezdyskusyjnie. Przy kilometówce
    niektórzy miewają wątpliwości, czy można od wszystkich faktury mogących być
    kosztowymi czy tylko tych mieszczących się w kwocie kilometrówki. Co prawda
    wyroki W/N SA są że od wszytskich, nadal jednak sąurzędnicy/podatnicy mający
    inne zdanie.