  • 1. Data: 2008-06-10 17:16:26
    Temat: samochod osobowy na firme - VAT
    Od: "Tomasz Gwiazdowski" <t...@w...pl>

    Prosze o informacje czy posiadajac osobowke mozna odliczac VAT a czesci
    eksploatacyjnych, plynow itp (oprocz palwia oczywiscie).

    F.

  • 2. Data: 2008-06-10 17:47:30
    Temat: Re: samochod osobowy na firme - VAT
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Gwiazdowski w <news:g2md7p$8pa$1@mx1.internetia.pl>:

    > Prosze o informacje czy posiadajac osobowke mozna odliczac VAT a czesci
    > eksploatacyjnych, plynow itp (oprocz palwia oczywiscie).

    Ja z prawa do obniżenia podatku należnego o naliczony korzystam...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-06-10 17:56:46
    Od: <s...@a...pl>

    > Prosze o informacje czy posiadajac osobowke mozna odliczac VAT a czesci
    > eksploatacyjnych, plynow itp (oprocz palwia oczywiscie).

    Odpowiedź przy tej ilosci danych: tak / nie.
    Szczegóły u wróżki :)

  • 4. Data: 2008-06-10 17:56:47
    Od: "Tomasz Gwiazdowski" <t...@w...pl>

    to od czego dokladnie to zalezy?

  • 5. Data: 2008-06-10 18:03:08
    Od: <s...@a...pl>

    > to od czego dokladnie to zalezy?

    Np. od tego, czy:
    - samochód jest środkiem trwałym, czy rozliczasz wg kilometrówki (z tematu można
    się domyslać że masz go w EŚT)
    - jesteś czynnym podatnikiem VAT

  • 6. Data: 2008-06-14 13:21:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Np. od tego, czy:
    > - samochód jest środkiem trwałym, czy rozliczasz wg kilometrówki (z
    > tematu można się domyslać że masz go w EŚT)

    Oooo :-)
    A w jaki sposób zależy odliczenie VAT od sposobu
    rozliczania (EŚT czy kilometrówka)?

  • 7. Data: 2008-06-14 13:53:43
    Od: <s...@a...pl>

    > Oooo :-)
    > A w jaki sposób zależy odliczenie VAT od sposobu
    > rozliczania (EŚT czy kilometrówka)?

    Ja zapewne wiesz, przy EŚT VAT odliczasz bezdyskusyjnie. Przy kilometówce
    niektórzy miewają wątpliwości, czy można od wszystkich faktury mogących być
    kosztowymi czy tylko tych mieszczących się w kwocie kilometrówki. Co prawda
    wyroki W/N SA są że od wszytskich, nadal jednak sąurzędnicy/podatnicy mający
    inne zdanie.

  • 8. Data: 2008-06-14 18:05:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > kwocie kilometrówki. Co prawda wyroki W/N SA są że od wszytskich,
    > nadal jednak sąurzędnicy/podatnicy mający inne zdanie.

    Myślałem, że coś bardziej poważnego :-)