    From: "Jacek" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: samochód w naprawie
    Date: Thu, 8 Aug 2002 17:29:42 +0200

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał
    > Właśnie pracuję nad tym FAQ. Pewnie nawet tam nie zajrzałeś
    Zaglądałem,ale akurat nie w tym konkretnym przypadku

    > wychodzi ;-) Czyli fakturę całą wpisujesz w koszty ale z
    > zastrzeżeniem: W ust. o pod. doch. od os.fiz Art.23
    > "Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów
    > 48) strat powstałych w wyniku utraty lub likwidacji samochodów oraz
    > kosztów ich remontów powypadkowych, jeżeli samochody nie były objęte
    > ubezpieczeniem dobrowolnym,"

    To teraz masz jeszcze jedną zagadkę do rozwiązania.Samochód jest
    ubezpieczony,posiada maksymalne zniżki i na skutek np.aktu wandalizmu
    zostaje coś uszkodzone na kwotę powiedzmy 1000zł.
    Likwidacja tej szkody z auto-casco się nie opłaca bo traci się ileś tam
    żniżki,co w ogólnym rozrachunku jest niekorzystne dla podatnika.
    Podatnik likwiduje szkodę za własne pieniądze.Czy można taki wydatek
    uznać za KUP?
    Jacek