    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: samochód w naprawie
    Date: Thu, 8 Aug 2002 11:49:11 +0200

    My ICQ # 131633151
    GG 3842497
    Podatki FAQ http://www.podatki-faq.prv.pl/
    Użytkownik Jacek <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aimt9r$7i4$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał
    > w wiadomości news:aimmfv$i8m$1@sunsite.icm.edu.pl
    >
    > Zmień szybko ten FAQ
    > Jacek

    Właśnie pracuję nad tym FAQ. Pewnie nawet tam nie zajrzałeś ale nie ma tam
    takiej odpowiedzi. Umieszczam tylko takie, których jestem pewien, na które
    odpowie dużo ludzi potwierdzając kwestię.
    Zapomniałem, nie ma już tego przepisu, że kosztem nie są straty w majątku
    pokryte odszkodowaniami. Ale jest to przychód więc na to samo wychodzi ;-)
    Czyli fakturę całą wpisujesz w koszty ale z zastrzeżeniem:
    W ust. o pod. doch. od os.fiz Art.23
    "Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów
    48) strat powstałych w wyniku utraty lub likwidacji samochodów oraz kosztów
    ich remontów powypadkowych, jeżeli samochody nie były objęte ubezpieczeniem
    dobrowolnym,"

    WS