    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: samochód w naprawie
    Date: Sat, 10 Aug 2002 22:20:15 +0200

    My ICQ # 131633151
    GG 3842497
    Podatki FAQ http://www.podatki-faq.prv.pl/
    Użytkownik Jacek <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aiu2p1$7q2$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał
    > Zaglądałem,ale akurat nie w tym konkretnym przypadku

    > To teraz masz jeszcze jedną zagadkę do rozwiązania.Samochód jest
    > ubezpieczony,posiada maksymalne zniżki i na skutek np.aktu wandalizmu
    > zostaje coś uszkodzone na kwotę powiedzmy 1000zł.
    > Likwidacja tej szkody z auto-casco się nie opłaca bo traci się ileś tam
    > żniżki,co w ogólnym rozrachunku jest niekorzystne dla podatnika.
    > Podatnik likwiduje szkodę za własne pieniądze.Czy można taki wydatek
    > uznać za KUP?
    > Jacek

    Cha, dobre pytanie ;) Po rozważeniu uważam, że pewnie koszt jest ale
    przychód też.
    Ust. pdof
    "Art. 14.
    . 1. Za przychód z działalności, o której mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3,
    uważa się kwoty należne, choćby nie zostały faktycznie otrzymane, po
    wyłączeniu wartości zwróconych towarów, udzielonych bonifikat i skont."
    Czyli odszkodowanie mu się należało więc jest jego przychodem, choć go nie
    dostał.
    Ale to tylko domysły, ciekawy jestem jak jest na prawdę. Odpisz, chętnie
    umieszczę na swojej stronie.
    Nie wiem czy ma sens robienie tej strony ale trochę szkoda mi że duże
    ciekawych i przydatnych kwestii ginie gdzieś w czasie i trudno potem coś
    gdzieś odnaleźć z jednoznaczną odpowiedzią.

    pozdrawiam
    WS