  • Date: Mon, 24 Jul 2006 23:57:14 +0200
    From: aleksandra <a...@g...USUN.TO.3d.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: skad mam wiedziec kiedy stane sie platnikiem vat?

    t napisał(a):

    > Powinnaś prowadzić ewidencje przychodów w celu określenia momentu
    > wpadnięcia w VAT.
    > Jeśli nie prowadzisz i US Cię przyłapie to masz gwarantowane 22% od
    > całości.

    hmm. znam tylko ksiege przychodow w przypadku opodatkowania w formie
    ryczaltu. u mnie jest to podatek dochodowy od osob fizycznych, gdzie
    zaliczka jest odprowadzana przez zleceniodawce. poza tym nie wyobrazam
    sobie prowadzenia ewidencji przychodow dla tych czterech umow o dzielo,
    ktore mam podpisane w tym roku. czy aby na pewno dobrze sie zrozumielismy?

    pozdrawiam,
    ola