  • 1. Data: 2004-01-13 11:42:56
    Temat: skąd ściągnąć NIP3
    Od: "Arczi777" <a...@o...pl>

    bardzo potrzebuje tego dokumenciku a nie mam czasu iśćdo urzedu

    może ktoś ma w wersji elektronicznej albo źródło

    z góry dziękuje
    Arczi

  • 2. Data: 2004-01-13 11:59:43
    Temat: Re: skąd ściągnąć NIP3
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Arczi777 napisał:

    > bardzo potrzebuje tego dokumenciku a nie mam czasu iśćdo urzedu
    >
    > może ktoś ma w wersji elektronicznej albo źródło
    >
    > z góry dziękuje
    > Arczi

    http://www.mf.gov.pl

    podatki => formularze => NIP

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-13 12:06:23
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-01-13 12:42, Użytkownik Arczi777 napisał:
    > bardzo potrzebuje tego dokumenciku a nie mam czasu iśćdo urzedu
    >
    > może ktoś ma w wersji elektronicznej albo źródło

    Najlepiej u samego źródła:
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=151&id=2
    7892

    Tomek

  • 4. Data: 2004-01-13 12:19:19
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > może ktoś ma w wersji elektronicznej albo źródło
    > z góry dziękuje
    > Arczi

    Kuuurdelebele

    a tuuuuu to się prawie sam wypisze i sprawdzi formularz :)))))))))))

    http://www.ips-infor.com.pl/

    pozdrawiam
    fart