  • Data: 2003-02-09 12:54:44
    Temat: Re: składka ZUS zdrowotne a rozliczenie roczne
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kartka napisał:
    > Użytkownik "Tuareg" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > kwotę

    > Jak najbardziej całą!

    A jak ma sie do tego fakt że odliczenia od podatku nie moga przekroczyc
    kwoty wyliczonego podatku, hę?
    Wystarczy wziąc druczek pita rocznego i poczytac opisy do odpowiednich pól.

    Sugerujesz że jeżeli wyjdzie mi 500zł podatku to moge odliczyć 1000 i te
    brakujące 500 US mi odda z kieszeni skarbu państwa? Super!

    Maddy która juz 3 rok odlicza ulge mieszkaniowa bo zawsze brakło
    podatku, a teraz sie dowiaduje że mogła wszystko dostać w pierwszym
    roku! Naiwna!

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl