  • Data: 2003-02-09 17:59:20
    Temat: Re: składka ZUS zdrowotne a rozliczenie roczne
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik Kartka napisał:
    > Maddy która juz 3 rok odlicza ulge mieszkaniowa bo zawsze brakło
    > podatku, a teraz sie dowiaduje że mogła wszystko dostać w pierwszym
    > roku! Naiwna!

    A było niekorzytać z ulgi to i podatek byś zapłaciła :-)))
    Wniosek jest jeden-podatki są za niskie,bo nie starcza na ulgi (a może
    jednak ulgi za wysokie?) :-))
    Najlepiej zlikwidować i jedno i drugie, i nie będzie problemów.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet