  • 11. Data: 2003-01-29 13:57:48
    Temat: Re: składki na ZUS OT
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b18ljc$e1r$...@n...tpi.pl...

    > Ja mozillowa, wyrwałam z korzeniami :-)
    >
    > Ale kiedys uzywałam i pamietam że mozna było :-))
    >
    > Pomózcie ludzie, bo sie człowiek męczy :-)

    Jako trybik w machinie korporacyjnych standardów wyrwać nie mogę...tylko
    wspomnienia pozostały po przecudnym forte agencie.

  • 12. Data: 2003-01-29 16:06:43
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    Zainstaluj sobie OE-Quotefix i wszystkie problemy masz z głowu.Kursor sam
    ustawia się pod tekstem,sygnaturkę wstawia gdzie trzeba itd
    Jest free

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 13. Data: 2003-01-29 17:56:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    >
    > Zainstaluj sobie OE-Quotefix i wszystkie problemy masz z głowu.Kursor sam
    > ustawia się pod tekstem,sygnaturkę wstawia gdzie trzeba itd
    > Jest free

    A na chlorelle mi cos z OE w nazwie???

    Maddy spotwarzona

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-01-29 23:05:17
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > A na chlorelle mi cos z OE w nazwie???
    Narzekałaś na OE,więc dałem Ci prostą radę,a fakt że używasz Godzilii,nie
    znaczy ,ze rada nie przyda się innym.I dlaczego zaraz spotwarzona?
    Tak OE dał Ci popalić? A ponoć kobiety są wyjątkowo odporne.Widocznie to
    tylko mit,albo Ty jesteś wyjątkowa.

  • 15. Data: 2003-01-30 09:27:35
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Jacek <c...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b19mml$p19$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > znaczy ,ze rada nie przyda się innym.I dlaczego zaraz spotwarzona?
    > Tak OE dał Ci popalić? A ponoć kobiety są wyjątkowo odporne.Widocznie to

    O radę prosiłem ja i bardzo za nią dziękuję. A Maddy, w charakterystyczny
    dla siebie sposób napiętnowała nieuważne śledzenie wątku i bezcermonialne
    potraktowanie cytatów.