    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: skladki na chorobowe
    Date: Wed, 19 Jul 2006 19:32:03 +0200

    Dnia 19 lip o godzinie 18:36, na pl.soc.prawo.podatki, RoMan
    Mandziejewicz napisał(a):

    > Prośbą? To są moje pieniadze a nie pieniadze ZUSu.

    Ale to Ty je wpłaciłeś "nieopatrznie" na ich rachunek.

    > Pracujesz w ZUSie

    Nie pracuje w ZUSie.

    > czy już tak życie Ci wbiło do głowy proszalną postawę?

    Bo to poprzez błąd (albo pomyłkę) dokonano błędnego przelewu - więc chyba w
    dobrym i powszechnie przyjętym tonie powinno sie "poprosić" drugą stronę o
    "sprostowanie" błędu a nie żądanie czy darcie mordy że mają i basta.
    To Twoim obowiązkiem było dochowanie terminu wpłaty a jeżeli już go nie
    dochowałeś to należało się wyrejestrować z Uch i nie opłacać składek które
    z natury już nie podlegały wpłacie. W poruszanym temacie zachodzi
    ewidentnie brak wiedzy leżący [o stronie płatnika składek.

    > ZUS nikomu łaski swoim istnieniem nie czyni.

    Toś poczynił Waść odkrycie.
    ZUSu przez najbliższe conajmniej 50-100 lat nie da się zlikwidować.
    Chyba że weżmiesz pod uwagę ogólnoświatowy konflikt wojenny - i zmiecenie
    polski z powierzchni ziemi.

    > Jest to urząd działajacy na podstawie konkretnych przepisów, majacy
    > służyć petentowi - nie na odwrót.

    Mniammm - to jest miodzio :)
    "Nie mam systemu by przeksięgować panu składki które pan wpłacał po
    terminie - i co nam pan teraz zrobi panie RoMan?" :)))

    > A to już jest ich problem a nie mój.

    Doprawdy?
    Sprawa o wiele prostsza - za rok 1999, 2000 i kawałek 2001 nie mam
    przelewanych składek na OFE i co Ty na to RoMan?
    Na korespondencje wydałem kilkadziesiąt złotych, na telefony drugie tyle -
    mam STOS odpowiedzi i moim pism - i co mam im zrobić?
    Zapytam inaczej - CO TY BYS ZORBIŁ NA MOIM MIEJSCU skoro to jest problemu
    ZUSu a nie mój??

    Mam w części ich korespondencji oświadczenia że wina leży po ich stronie i
    że za opóżnione przelewanie składek zapłacą odsetki .... i co z tego?
    ZUS jak płaci odsetki - to płaci połowę z podatkowych - a jak płatnik
    zalega to płaci całe odsetki podatkowe .... ot co.

    Jak to jest - ZUS jest dla nas czy ma dla ZUSu? ;)))))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany