  • Data: 2005-05-14 10:12:11
    Temat: Re: skladki na zasilku chorobowym
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d643vs$auj$1@inews.gazeta.pl...

    > nie bedzie skladek w czesci placonej przez pracownika czy
    pracodawce?

    Składek E, R i Ch od wyn/zas. chorobowego nie płaci ani pracownik, ani
    pracodawca.

    > zdrowotny wychodzi 1.97pln wiec zaszalejej i wplace do zusu:)

    Skoro już wiesz, ile wynosi składka zdrowotna, a nie wiesz, jak się
    oblicza wynagrodzenie chorobowe, to ryzykuję, ale myślę, że to może
    nie być poprawne obliczenie.

    > z ustaleniem kwoty wynagrodzenia nie bedzie chyba problemu bo skoro
    > pracownica jest w ciazy to przysluguje jej 100 %

    100% przeciętnego wynagrodzenia z ostatnich 12 miesięcy, po odjęciu
    płaconych przez pracownika składek E, R i Ch.

    > napewno nie ma jakiegos dodatkowego druku?

    Karta zasiłkowa, a dla ZUS zaśw. ZUS Z3.

    wa