  • Data: 2005-05-15 12:34:23
    Temat: Re: skladki na zasilku chorobowym
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R6 napisał(a):

    >witam;
    >pracownica mi sie rozchorowala /jest w ciazy/ od 11.04.2005, zatrudniona
    >jest na 1/2 etatu, min placy czyli 424.50 pln
    >jak obliczyc skladki dla zusu? jakie dodatkowe druki musze wypelnic?
    >dzieki za pomoc:)
    >pozdro:)

    Wychodzi że wynagrodzenie wynosi: zasadnicze 141,50 i od tego ZUS
    pracownik i pracodawca E=13,81
    R=9,20 , pracownik CH=3,47 , pracodawca W=2,73 oraz zdrowotne od kwoty
    345,08 = 2,00
    Na zdrowotne wchodzi kwota 230,06 za zwolnienie lekarskie + 115,02 za
    dni pracy od 1-10.04

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl