  • 11. Data: 2006-04-06 08:58:57
    Temat: Re: skomplikowany przypadek
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Gab wrote:

    > Remontowej nie mam. Chodzi mi o ulgę na internet, na szczęście nie
    > jest tego dużo.

    Internetowa jest "osobista", więc jak żona nie ma dochodu to przepada.

  • 12. Data: 2006-04-07 13:40:39
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Gab" <g...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e10m0b$he3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > czasu jest na wychowawczym.
    >
    > Do niedawna byłem przeświadczony że będąc na liniowym nic razem z żona nie
    > mogę robić ( w kwestiach podatkowych przynajmniej). Ale niedawno gdzieś
    > zasłyszałem czy przeczytałem, że część, którą mam z etatu mogę jednak
    > rozliczać razem z żoną.
    >
    > Czy faktycznie mogę rozliczać się z żoną? składam wtedy jeden PIT za DG i
    > drugi za pozostałe przychody?
    > Jeśli tak, to czy mogę rozliczać razem tylko te przychody gdy jeszcze nie
    > prowadziłem DG czy grudniowe także?
    > Może ktoś gdzieś widział opisany podobny przypadek?

    Przepraszam, wprowadziłam cie w błąd .Oczywiscie, wszyscy macie racje,że nie
    ma wspólnego rozliczania przy podatku liniowym.