  • Data: 2013-06-12 16:10:29
    Temat: Re: smieciowe podatki beda rosnac...
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 12 Jun 2013 15:55:37 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

    > "- To kompletna arogancja i kpina z systemu prawa - tak oceniają
    > stołeczni radni PiS projekt uchwały dotyczący nowych stawek za wywóz
    > śmieci w Warszawie. Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz nie podała w nim
    > konkretnych liczb, zamiast nich są... puste miejsca z trzema kropkami. A
    > nowe opłaty za śmieci mają być głosowane na dzisiejszej sesji Rady
    > Warszawy. - Stawki wciąż są ustalane, trwają negocjacje - tłumaczy
    > stołeczny Ratusz."
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/warsza
    wa-zamiast-stawek-
    za-smieci-trzy-kropki-kuri,1,5538918,region-wiadomos
    c.html

    a widziałeś o jakim dokumencie mowa? bo jest na stronie.
    Powiem Ci więcej nie ma tam numeru uchwały i daty!!!

    http://warszawa.gazeta.pl/
    warszawa/1,34862,14088591,Sa_nowe_stawki_za_smieci__
    Prawie_o_polowe_nizsze_.html

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?