  • 1. Data: 2013-06-12 13:06:43
    Temat: smieciowe podatki beda rosnac...
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Alez ta Warszawa jest bezludna...

    ... po spłynięciu wszystkich deklaracji śmieciowych, okazało się, iż
    stolicę zamieszkuje jedynie... 600 tysięcy ludzi. W rzeczywistości
    Warszawę zamieszkuje ok. 2,5 mln osób, tak więc wszelkie kalkulacje
    odnośnie opłaty śmieciowej nie są warte funta kłaków. Przy tej ilości
    osób płacących za wywóz śmieci, miasto nie zrealizuje nawet 1/4
    przychodów zaplanowanych z tego tytułu w budżecie. A jeśli nie
    zrealizuje, to będzie musiało podwyższyć stawkę. W tym przypadku
    podwyższyć aż 4-krotnie.

    Oczywiście kolejna podwyżka spowoduje kolejne zaniżenie ilości
    mieszkańców (ci, którzy nie zaniżyli ilości przy pierwszej deklaracji,
    nie wytrzymają tak wysokiej stawki i skorygują w dół swoje deklaracje).
    Kolejne zaniżenie ilości mieszkańców spowoduje konieczność kolejnej
    podwyżki... I w ten oto sposób wplątaliśmy się w spiralę niekończących
    się podwyżek.

    Bosko napisane:

    http://zus.pox.pl/inne/ustawa-smieciowa-dlaczego-opl
    aty-za-smieci-wzrosna-kilkukrotnie.htm

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-06-12 15:25:56
    Temat: Re: smieciowe podatki beda rosnac...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-12 13:06, hiki o! wrote:
    > ... po spłynięciu wszystkich deklaracji śmieciowych, [...]

    A po czym autor poznał, że wpłynęły wszystkie deklaracje skoro termin w
    DC jest przedłużony do 19 lipca?

    Jeśli reszta artykułu jest równie wiarygodna, to chyba szkoda czasu na
    czytanie.

    Piotrek

  • 3. Data: 2013-06-12 15:30:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Jun 2013 13:06:43 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

> [...]
    > Kolejne zaniżenie ilości mieszkańców spowoduje konieczność kolejnej
    > podwyżki... I w ten oto sposób wplątaliśmy się w spiralę niekończących

    autor nie wie o czym pisze.
    po pierwsze te 600 tys to ze spółdzielni i to nie wszystkich
    po drugie dzisiaj dopiero jest zaplanowana Sesja rady miasta na temat
    stawek
    po trzecie jeden z radnych napisał, że widział nowe stawki i są niższe od
    tego co zaproponował wywalony wiceprezydent (o ile to sie zobaczy jak się
    zacznie sesja)
    po czwarte żadna nowość bo oficjalnie w Warszawie mieszka 17.mln ludzi a
    szacuje się realnie na 2.5mln. Wiekszość słoików nie jest tu zameldowana
    ani nie płaci podatków.

    czyli cały artykuł nie dość, że posklejany z wielu informacji, które już
    były, wtórny to jeszcze bez pomyślenia przepisuje informacje, które
    zdążyły się przez ostatnie tygodnie pozmieniać.

    nie w Moskwie a w leningradzie, nie samochody a rowery ...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-06-12 15:46:40
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > po czwarte żadna nowość bo oficjalnie w Warszawie mieszka 17.mln ludzi a

    No to nieźle... oficjalnie pół Polski u nas mieszka? ;-)

    Agnieszka

  • 5. Data: 2013-06-12 15:51:04
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 15:30, masti wrote:

    > po czwarte żadna nowość bo oficjalnie w Warszawie mieszka 17.mln ludzi

    chyba cie ponioslo

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-06-12 15:55:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > chyba cie ponioslo

    naprawde tak kiepsko u was z rozwojem komorek mozgowych?

  • 7. Data: 2013-06-12 15:55:37
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 15:30, masti wrote:

    > po drugie dzisiaj dopiero jest zaplanowana Sesja rady miasta na temat
    > stawek

    "- To kompletna arogancja i kpina z systemu prawa - tak oceniają
    stołeczni radni PiS projekt uchwały dotyczący nowych stawek za wywóz
    śmieci w Warszawie. Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz nie podała w nim
    konkretnych liczb, zamiast nich są... puste miejsca z trzema kropkami. A
    nowe opłaty za śmieci mają być głosowane na dzisiejszej sesji Rady
    Warszawy. - Stawki wciąż są ustalane, trwają negocjacje - tłumaczy
    stołeczny Ratusz."

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/warsza
    wa-zamiast-stawek-za-smieci-trzy-kropki-kuri,1,55389
    18,region-wiadomosc.html

  • 8. Data: 2013-06-12 16:08:54
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 15:55, witek wrote:

    > naprawde tak kiepsko u was z rozwojem komorek mozgowych?

    nie wiem jak dla Ciebie,
    ale dla mnie jest roznica
    jak mam przelac 1,7 miliona albo 17 milionow...

    zen.aspx

  • 9. Data: 2013-06-12 16:10:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Jun 2013 15:55:37 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/warsza
    wa-zamiast-stawek-
    za-smieci-trzy-kropki-kuri,1,5538918,region-wiadomos

    a widziałeś o jakim dokumencie mowa? bo jest na stronie.
    Powiem Ci więcej nie ma tam numeru uchwały i daty!!!

    http://warszawa.gazeta.pl/
    warszawa/1,34862,14088591,Sa_nowe_stawki_za_smieci__
    Prawie_o_polowe_nizsze_.html

  • 10. Data: 2013-06-12 16:17:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > nie wiem jak dla Ciebie,
    > ale dla mnie jest roznica
    > jak mam przelac 1,7 miliona albo 17 milionow...

    i naprawde nie widzisz tej przesunietej kropki?
    az tak glupi jestes?