  • Data: 2005-01-31 07:55:19
    Temat: Re: soft do obslugi DG pod linuksem
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Dalasiński napisał(a):

    > Ja używam, nie jest to rewelacja, ale jest.
    > Niestety dla linuksa nie ma zbyt dużego wyboru
    > dla "małych" przedsiębiorców.

    Ponieważ oglądalam to ustrojstwo dawno temu wiec sobie ściągnęłam.
    Koszmarny brak ergonomii, nieczytelne ekrany a wersja darmow z tymi
    reklamami jest po prostu wkurzająca.
    I, co najistotniejsze, to nie jest open source, to jest po prostu
    komercyjne oprogramowanie z wersją darmową dla cierpliwych ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813