    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: spadek i podatek
    Date: 8 May 2005 00:12:13 +0200

    > On Sat, 7 May 2005, Kriss wrote:
    > [...4 strony opisu...]
    >
    > Ufff.... :)
    > A już się czułem jak przy czytaniu ustawy ;) - kilka kB tekstu i wątek
    > zaczynał uciekać !
    Jak zwykle zacznę od preprosin za zbędny i nie kompetentny wtręt do dyskusji w
    której zabrał Pan głos Panie Gotfrydzie.Obszerność mojej wypowiedzi mogę
    usprawiedliwiać jedynie checią wprowadzenia w błąd pytającego,za co jak zwykle
    przepraszam.
    > Thx za podsumowanie. Czy dobrze rozumiem (z ustawy art.9.2.c) że *mimo*
    > spłaty może nastąpić zwolnienie - przy budynku poza miastem ?

    Cokolwiek Pan rozumie lub domniema jest jak zwykle jedyną słuszną
    interpretacją prawa podatkowego.Nie śmiałbym nigdy chociażby sugerować
    jakiejkolwiek odpowiedzi na zadane przez Pana pytanie bo wiem ,że ma Pan swoje
    zdanie na ten temat i gotową odpowiedż.
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
    Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami-Kriss