  • Data: 2005-05-09 11:01:44
    Temat: Re: spadek i podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 May 2005, Kriss wrote:

    >+ > A już się czułem jak przy czytaniu ustawy ;) [...]
    >+ Jak zwykle zacznę od preprosin za zbędny

    Kriss, możesz bez przesady ??
    Ja rozumiem iż czujesz się hm... podgryziony :] wiadomym wątkiem.
    Ale:

    [...]
    >+ Cokolwiek Pan rozumie lub domniema jest jak zwykle jedyną słuszną
    >+ interpretacją prawa podatkowego.

    ...jest sprawdzalne iż to jest zwyczajna potwarz :]
    Mylę się - i przyjmuję do wiadomości że się mylę. Tyle że NIE
    przyjmuję do wiadomości argumentacji "nie podam przepisów bo
    tak". To *ty* zająłeś stanowisko - w wątku o wpisywaniu do
    EW rzeczy 1500<wartości<3500 - opisywalne: "wiem lepiej" :(
    I dołożyłeś: "obrażacie mnie".

    >+ że ma Pan

    Ja rozumiem iż z premedytyacją użyte (na grupie gdzie nie ma tego
    zwyczaju) "Pan" ma występować w roli obelgi ;)

    >+ swoje zdanie na ten temat i gotową odpowiedż.

    Ależ jak stawiam PYTANIE to niekoniecznie znam ODPOWIEDŹ :]
    Chyba że podpuszczam ;)
    A ad rem - oddziel od siebie wypowiedzi ze względu *na temat*.
    Z faktu iż rzeczowo i kompetentnie (...i czasami przekonująco,
    co IMO ważne) piszesz o wielu sprawach - nie wynika iż NIGDY się
    nie mylisz. A ty krytyczny kometarz odbierasz zaraz jako
    atak na *ciebie* (a nie twoje stanowisko).
    Ech... kawa, lody, co tam lubisz... i może bez wojny się
    obejdzie ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)