  • Data: 2008-01-29 20:41:31
    Temat: Re: spis z natury na pierwszy dzień dzialalności ...
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 21:27, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:
    > BTW te "zabawki" podpadają pod CE? Bo jeśli tak to masz inne zmartwienie..

    CE na razie zostawiam ( moje "zabawki" można podciagnać pod DIY )

    a tak dla "usprawiedliwienia" ;) że to nie jest tak, ze nei znalazłam
    bo .. nie szukałam :p
    poszukałam na grupie - znalazłam temat z lipca
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/1ee98ea334a12f5e/e8142743932a51e
    6?hl=pl&lnk=gst&q=remanent+pocz%C4%85tkowy#

    i na jego "podstawie" - zaniżać wartość tego, na co nie mam faktur ? a
    to na co mam - wrzucać wg ceny zakupu ?