  • Data: 2005-01-10 09:13:25
    Temat: Re: spółka cywilna a działalność gospodarcza
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iza wrote:

    [...]
    > No to mi sie dostalo:(
    > Nie wazne, czlowiek uczy sie na bledach i nalezy traktowac je jako
    > kolejne doswiadczenie :)
    > Co do ksiegowego... to i tak zbyt zameczam go pytaniami, wiec
    > postanowilam zapytac kogos innego - coz najwyrazniej to byl blad.

    Nie wiem czy wiekszym bledem nie jest placenie ksiegowemu,
    ktory takprostejsprawynie wyjasnil..

    > Co do samego ksh - to poprosilabym tylko o urla (poza googlem, bo
    > najwyrazniej zle zadaje mu pytania wiec sila rzeczy zle odpowiada) gdzie
    > powieksze wiedze o zasady dzialania sc.

    s.c nie jest spolkoa prawa handlowego dlatego w ksh o tym NIE MA NIC.
    natomiast jak sama nazwa wskazuje jest oczywiscie w KC.

    Kodeksy sa oczywiscie np na www.sejm gov.pl
    a google naprawde dobre odpowiedzi daja, ale jak grupa niem ogla sie
    domyslic
    o coPani chodzi naprawde, to co miall biedny Pan Google poradzic.

    > Co do logiki... no coz, kazdy kiedys zaczynal i pewnie kazdy ma prawo
    > zadawac pytania, nawet te nielogiczne, choc dobrze jest sie dowiedziec,
    > ze sa nielogiczne, za co naprawde serdecznie dziekuje:)

    Prosze docenic wiec odpowiedzi Madzi..
    a zwlascza odpowiedz pytaniemna pytanie..
    CO pani chce talk wlasciwie osiagnac zmienajac forme prawna
    swej DG z prowadzonej jednoosobowo na prowadzona w formie s.c. ?

    pozdrowienia

    Boguslaw