    From: "CYTERES" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: spozniony PIT 11
    Date: Fri, 5 Mar 2004 19:45:58 +0100

    Niestety to wy musicie się rozliczyć z dochodu za ubiegły rok. Pracodawca ma
    obowiązek przesłać PIT w wyznaczonym terminie, jeśli tego nie zrobi
    odpowiada z innej stopy. Wy jednak musicie rozliczyć dochody do końca
    kwietnia. Proponuję dwa rozwiązania :
    1) zwrócić się na piśmie do pracodawcy o przesłanie PIT - najlepiej wysłać
    list poleconym, wiem że to dodatkowy koszt, ale będziecie mieli pewność czy
    go odebrano
    2) może macie jakiś "pasek" z pobranych dochodów albo RMUA, może pamiętacie
    jaka była to kwota i na tej podstawie rozliczyć dochód.
    Pamiętajcie jednak, że to na was ciąży obowiązek złożenia w terminie
    zeznania rocznego w pełnej wysokości dochodów. Jeśli tego nie zrobicie
    możecie stracić prawo do ulg za 2003 rok, o ile takie macie, a po drugie
    narazić się na grzywnę.
    Pozdrawiam
    Teska
    Użytkownik kazik <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych