  • 1. Data: 2002-10-14 11:16:23
    Temat: sprawozdanie z działalności Spółki z o.o.
    Od: "Marcin" <m...@f...com.pl>

    Czy ktoś wie jak to napisać, ewentualnie gdzie mogę znaleźć przykłady?

  • 2. Data: 2002-10-14 13:18:47
    Temat: Re: sprawozdanie z działalności Spółki z o.o.
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Czy ktoś wie jak to napisać, ewentualnie gdzie mogę znaleźć przykłady?

    Sprawozdanie z działalnosci spółki to takie peany zarządu na swoją cześć. Wy
    starczy sptyać swojego bossa...a potem szybko notować.;-)

  • 3. Data: 2002-10-15 07:56:34
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik 8859-2?Q?o=2Eo=2E?= napisał:

    > Sprawozdanie z działalnosci spółki to takie peany zarządu na swoją cześć. Wy
    > starczy sptyać swojego bossa...a potem szybko notować.;-)

    U nas sie mówi "poemat o tym jak Prezes kase zarabiał" :-))
    Generalnie pisze sie ze społka prowadziła działalnośc taka jak w roku
    poprzednim, albo ją zmieniła, rozszerzyła, zawęził, o co?

    Rozpoczeła inwestycje, zakupiła środki trwałe, wypracowała zysk (to
    zasługa zarządu) albo stratę (to na pewno zalamanie koniunktury!).
    Takie tam bajdurzenie.
    Zwiekszyła - zmniejszyła zatrudnienie (dlaczego?).
    Na koniec konkluzja - są do wyboru dwie - "jest lepiej iż w roku
    poprzednim" albo "jest gorzej ale to nie nasza wina".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-10-15 21:24:58
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 14 października 2002 o godzinie (13:16:23) napisano:
    M> Czy kto? wie jak to napisać, ewentualnie gdzie mogę znaleĽć przykłady?

    1. Wez bilans, rachunek zyskow i strat, inne dokumenty finansowe jakie
    posiadasz.
    2. Napisz sprawozdanie poczynajac od wstepu (ogolnie o sytuacji spolki
    w danym okresie, za ktory zdajesz sprawozdanie), przez rozwiniecie
    (mozesz napisac o mocnych i slabych stronach, szczegolnych sukcesach
    albo porazkach), az po zakonczenie (podsumowanie danych,
    przedstawienie tendencji, jakies wnioski, itp.).
    3. W tekst powplataj dane z bilansu itd. o przychodach, kosztach,
    strukturze tych przychodow i kosztow, o dynamice jakis innych
    parametrow. Zrob tabelki i wykresy, mozesz dodac liste najwazniejszych
    klientow.
    4. Zrob ladna okladke i gotowe :)

    A propos: widzialem kiedys sprawozdanie sp. z o.o., ktore mialo 2
    strony, bylo o niczym, ale za to pelne bylo bledow ortograficznych.
    SG ani US nie mieli zatrzezen (bo niby czemu?), wiec sie nie martw :)

    Jezeli chcesz podpatrzec inne sprawozdania - idz do swojego biura
    rachunkowego - jak masz dobre uklady, to dadza Ci rzucic okiem. To
    chyba najprostsza metoda.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 5. Data: 2002-10-16 07:15:34
    Temat: Odp: sprawozdanie z działalnościSpółki z o.o.
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > A propos: widzialem kiedys sprawozdanie sp. z o.o., ktore mialo 2
    > strony, bylo o niczym, ale za to pelne bylo bledow ortograficznych.
    > SG ani US nie mieli zatrzezen (bo niby czemu?), wiec sie nie martw :)

    To sprawozdanie ma jakieś tam znaczenie w przypadku spółek giełdowych i jego
    brak albo niezupełnie odpowiadająca rzeczywistości zawartość może pociągnąć
    za sobą dotkliwe sankcje nałożone przez organy giełdy. W przypadku innych
    spółek jest w gruncie rzeczy formalność.