  • 1. Data: 2002-10-14 09:07:06
    Temat: wspolne rozliczanie malzonkow
    Od: Sylvie <c...@i...pl>

    witam. mam pytanie i moze ktos z Was potrafi mi na nie odp.
    wiem, ze jesli jeden z malzonkow prowadzi dzialalnosc gospodarcza, to nie
    mozna sie wpolnie rozliczac. Co, jesli zaloze taka dzialanosc a nastepnie
    powiedzmy po 3 mies. okaze sie, ze to byl niewypal i zlikwiduje
    dzialanosc??? czy wowczas moge sie wspolnie rozliczac z pominieciem np. tych
    3 mies. dzialanosci gosp.?
    czy ktos moglby mi wyjasnic te kwestie?
    z gory dziekuje
    Sylvie

  • 2. Data: 2002-10-14 09:11:36
    Temat: Re: wspolne rozliczanie malzonkow
    Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl>

    In article <aoe1fq$agf$1@flis.man.torun.pl>, c...@i...pl says...
    > witam. mam pytanie i moze ktos z Was potrafi mi na nie odp.
    > wiem, ze jesli jeden z malzonkow prowadzi dzialalnosc gospodarcza, to nie
    > mozna sie wpolnie rozliczac. Co, jesli zaloze taka dzialanosc a nastepnie

    A kto Ci powiedzial ze nie mozna ?

    K.

  • 3. Data: 2002-10-14 11:03:27
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    zależy w jakiej formie rozliczana jest działalność gospodarcza
    - pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-10-14 12:02:56
    Od: "inick" <i...@g...pl>

    A jeśli księga przychodów-rozchodów?

  • 5. Data: 2002-10-14 14:44:58
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    Witam
    Nie ma problemu
    Nie wolno sie rozliczac wspolnie jesli jeden z malzonkow osiagnal dochod z
    "ryczaltu ewidencjonowanego" ( jesli ma zawieszona i nie osiagnal dochodow
    to mozna).
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera