  • 1. Data: 2006-10-24 19:55:42
    Temat: sprzedany srodek trwaly- kpir
    Od: "koko" <k...@w...pl>

    jak rozpisac sprzedaz srodka trwalego?

    m.

  • 2. Data: 2006-10-24 21:00:04
    Temat: Re: sprzedany srodek trwaly- kpir
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Oct 2006, koko wrote:

    > jak rozpisac sprzedaz srodka trwalego?

    A jak bardzo był zamortyzowany?
    Jak całkiem, to bardzo prosto: do przychodów, a jeśli był VAT to
    również do WS VAT.
    Numer f-ry sprzedaży do EŚT.
    I tyle...

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-10-24 21:31:23
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > A jak bardzo był zamortyzowany?
    > Jak całkiem, to bardzo prosto: do przychodów, a jeśli był VAT to
    > również do WS VAT.
    > Numer f-ry sprzedaży do EŚT.
    > I tyle...

    A na szubieniczkach można?

    proszę...

    żartowałem, sam sobie moge zrobic, szkoda Gotfryda czasu :-)

  • 4. Data: 2006-10-25 10:08:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A jak bardzo był zamortyzowany?
    > Jak całkiem, to bardzo prosto: do przychodów, a jeśli był VAT to
    > również do WS VAT.

    A jak nie był zamortyzowany, to cena sprzedaży do przychodów, a
    niezamortyzowana reszta wartości początkowej do kosztów. W jednym
    wierszu.