    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaz ST
    Date: Tue, 14 Oct 2003 09:06:18 +0200

    On Wed, 15 Oct 2003, Luqas wrote:

    >+ Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...WYTNIJ.pl> [...]
    >+ >
    >+ > > >+ Jezeli nie, to jaki podatek musze zaplacic?
    >+ > >
    >+ > > Wartość sprzedaży jest twoim dochodem.
    >+ >
    >+ > a jezeli jest na samochodzie kredyt w wysokosci n.p.
    >+ > 20,000PLN a ja sprzedaje za 23,000PLN i splacam kredyt.
    >+ > Moj dochod to 23,000 czy 3,000PLN?
    >+ Chwileczke, samochod jest zabepieczeniem kredytu?

    Hm... a czy będzie miało znaczenie że jest "zabezpieczeniem"
    (np. jest na nim zastaw) jeśli nie jest przewłaszczony ?
    M*B*SZ (komentarze mile widziane) jeśli samochód nie jest
    przewłaszczony, to jego sprzedaż jest przychodem. Zaś
    spłacenie kredytu... coż, ani kwota kredytu przychodem
    nie jest (i nie była) ani jego zrot kosztem nie będzie
    (jedynie odsetki).
    Jeśli zaś samochód *jest* przewłaszczony...to nie wiem :),
    nie rozgryzałem jak dotąd :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)