    From: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaż kasy fiskalnej przy likwidacji DG
    Date: Tue, 1 Jun 2010 08:41:18 +0200

    > a dlaczego nie?

    Bo skoro cos jest 'zawieszone' to 'nie działa'.
    Ja wiem że przepisy podatkowe tego nie zabraniają, bardziej chodziło
    mi o wskazanie nie do końca logiczności takiego działania.

    To tak jakby zabrali Ci prawo jazdy, ale Ty dzisiaj potrzebujesz akurat
    pojechać do teściowej, więc wsiadasz do samochodu i jedziesz.
    Przecież teściowa to ważna osoba - czemu mam jechac autobusem. :)

    > Na infolinii KIP powiedzieli, że trzeba deklarację VAT-7 w takim przypadku
    > sporządzić i że przepisy podatkowe nie stoją na przeszkodzie do zawarcia
    > takiej transakcji.
    > Poza tym po zakończeniu DG i tak trzeba zrobić remanent likwidacyjny i
    > rozliczyć VAT, ergo trzeba sporządzić deklarację VAT-7.

    To że przy likwidacji trzeba zrobic remanent likwidacyjny i złożyc VAT-7 to
    oczywiste. Ale czy nie trzeba przynajmniej na 1 dzień odwiesić tej
    działalności
    i zlikwidować?

    Darek